Bezpłatna dostawa przy wszystkich zamówieniach powyżej 900zł
 

Dostawa i zwroty


Zasady wymiany i zwrotów

Możesz wymienić lub odesłać zakupione towary ZA DARMO, korzystając z Formularza zwrotów dołączonego do zamówienia w ciągu 30 dni od daty zakupu. Formularz należy zachować, dopóki nie potwierdzisz, że masz odpowiedni styl i dopasowanie, ponieważ zawiera on instrukcje dotyczące zwrotu towarów za pomocą naszej usługi Collect + lub Royal Mail *. Zalecamy użycie Collect +; ta śledzona usługa sprawia, że ​​zwroty są łatwe, dzięki czemu możesz zwrócić paczki za pośrednictwem rozległej sieci lokalnych sklepów, od wczesnych do późnych godzin 7 dni w tygodniu.

Pamiętaj, że możesz zwrócić towar i otrzymać pełną wymianę lub zwrot pieniędzy pod warunkiem, że towary nie zostały zużyte, zniszczone, umyte lub zmienione. Nie możemy wymienić ani zwrócić produktów, których nie podjęto w należyty sposób.

Jak wymienić lub zwrócić zakupione towary

1) Wypełnij Formularz zwrotów, podając przyczynę zwrotu i, jeśli dotyczy, przedmiot, który chcesz w zamian (musi to być podobne do wymiany, dla innego koloru lub rozmiaru SAMEGO STYLU).

2) Postępuj zgodnie z instrukcjami na formularzu, aby pobrać etykietę Collect + i znaleźć najbliższy sklep internetowy biorący udział w programie. Alternatywnie, wytnij opłaconą etykietę zwrotną Royal Mail Recorded Delivery i dołącz ją bezpiecznie do paczki. Jeśli to możliwe, zwracaj towary w oryginalnym opakowaniu, jeśli nie masz już tego, użyj solidnej alternatywy do zabezpieczenia towaru podczas transportu.

3) Po prostu zabierz przedmiot do najbliższego lokalnego sklepu, aby powrócić za pośrednictwem Collect + lub na poczcie, aby powrócić za pośrednictwem Royal Mail. Jeśli zdecydujesz się korzystać z Royal Mail, pamiętaj, aby poprosić o dowód nadania przesyłki i zorganizować dodatkowe ubezpieczenie, jeśli jest to wymagane; nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty zgubione podczas transportu.

4) Zajmiemy się wszystkim za Ciebie - wyślemy Ci wiadomość e-mail z informacją, czy wysyłany do Ciebie produkt, o który prosisz, czy też został przetworzony.

Jeżeli zwrócone towary dotrą do nas w ciągu 2 dni od wysłania, prosimy o zachowanie 5 dni roboczych na produkt, który wysłano w zamian lub zwrot pieniędzy. Wszystkie zwroty będą wydawane w tej samej formie, co pierwotna płatność. W niektórych przypadkach może minąć do 7 dni roboczych od momentu, w którym zwrot środków zostanie wyświetlony na wyciągu z konta bankowego lub karty kredytowej, w zależności od banku lub wystawcy karty.

Jeśli nie masz już formularza zwrotu i etykiety dostarczonej wraz z zamówieniem w ciągu 30 dni, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta i podaj numer zamówienia, aby wysłać do Ciebie kopię.

Jak wymienić lub zwrócić towary zakupione gdzie indziej Jeśli chcesz zwrócić przedmiot zakupiony w dżinsach True religion? Włochy, sklep detaliczny, wróć do sklepu, w którym dokonano zakupu. Obecnie nie możemy wymienić ani zwrócić produktów zakupionych w naszych sklepach.

Jeśli chcesz zwrócić przedmiot zakupiony u jednego z naszych autoryzowanych sprzedawców, wróć do sklepu, w którym dokonano zakupu. Nie możemy wymienić ani zwrócić przedmiotów zakupionych w innym miejscu.

Roszczenia gwarancyjne

Jeśli chcesz zgłosić roszczenie gwarancyjne, skontaktuj się z nami.

* Jeśli zdecydujesz się korzystać z Royal Mail, odwiedź ich stronę internetową, aby upewnić się, że twoja przesyłka jest odpowiednio ubezpieczona, zachowaj dowód nadania przesyłki i załóż dodatkowe ubezpieczenie, jeśli jest to wymagane; nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty zgubione podczas transportu

Powrót